FANDOM

Space Colony: to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez Firefly Studios i wydana przez Gathering w 2003 roku. Wersja HD została wdana 8 Lipca 2012.
Okl SpaceColony

RozgrywkaEdytuj

Space colony pod względem rozgrywki jest podobne do znanej gry "The Sims", jako iż gracz musi dbać o potrzeby swoich kolonizatorów, którzy róznią się nie tylko wyglądem, ale także zachowaniem, osobowością, umiejętnościami i zdrowiem psychicznym . Jednakże cele gry sa skupione na budowie futurystycznej, kosmicznej bazy w mniej lub bardziej przyjaznym środowisku i wypełniania celów misji, takich jak wydobycie cennych surowców , odpierania ataku wrogo nastawionych obcych czy tworzenie ośrodka turystycznego tuż obok rozgrzanego wulkanu . Dodatkowo gracz musi zadbać o podstawowe surowce, czyli żywność, energię oraz tlen. W grze dostępne są 3 poziomy trudności.

PostacieEdytuj

W grze znajduje się 20 głównych postaci. Każdy z nich ma indywidualne potrzeby, umiejętności, zdrowie psychiczne oraz relacje z innymi kolonistami.

Bohaterowie Główni (Koloniści)Edytuj

Bohaterowie Poboczni i ZwierzętaEdytuj

MuzykaEdytuj

Soundtrack składa się z 19 'Ambientów' i piosenki tytułowej "You're So Gangsta", która została zaproponowana przez kapelę Elektro-Funkową "Chromeo".

Aktorzy GłosowiEdytuj

"Do wypełnienia"

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

LinkiEdytuj

Strona Domowa Gry (Eng.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki